Turkiet

Här är ett litet kollage över hotellet. Tänkte mixa lite kollage och "vanliga" bilder när jag uppdaterar er om semestern. ;)



Hotellet var faktiskt riktigt fint (även om Jörgen muttrade en del över standarden när vi snavade in där klockan fyra på natten, ankomstdagen). Dock var maten väldigt kass. Frukostbuffén var det positiva unandtaget, där fanns egentligen allt man kunde begära. Men lunchutbudet var riktigt trist och jättedyrt. 25 spänn för ett litet glas läsk och kring 70kr för en torftig pizza. Provade en sallad men det var som ett skämt. Tomat, gurka och rödlök och två oliver... Inte värt pengarna! Men fräscht rum, bra frukost, jättehärlig pool, bubbelpool och nära till stranden!

En dag besökte vi en vattenpark. Dock såg nästan allt livsfarligt ut och såg det inte farligt ut enligt mig så tyckte Jörgen att det vore rena "bebisdöden" att åka det. Men jag kunde plaska runt i poolerna, läsa i solstolen och roa mig med att titta på galningarna som hoppade bungyjump. Allt var dock snuskigt dyrt inne på vattenparken och man fick inte ta med sig eget fika....

Fortsättning med fler bilder följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0