Twisted tracks

Har precis läst ut en ny deckare av Lesley Horton. Eftersom det inte fanns något ex inne på svenska valde jag att läsa den på engelska. Twisted tracks är ännu en deckare med kriminalinspektör Handford i huvudrollen. Den var helt ok men inte riktigt lika spännande som tidigare böcker. Tycker nog att det är mer intressant när Handfords kollega Ali är med mer. Men, helt klart läsvärd deckare såklart!



Snart ska jag och älsklingen in till stan, nu när han äntligen fått semester, och då ska jag nog se om jag kan hitta några pocketböcker att köpa med mig till Turkiet. Får se om det blir så att jag bara kommer hem med deckare...


Kommentarer
Postat av: Jossan

Onskar er en underbar resa, men ta det varsamt med solen!!

Har du bestamt dig for att inte visa magbilder eller kommmer man kunna fa en sneak peak efter semestern ;) (Forstar dig vad du an bestammer)

Ha det iallfall super duper underbart och halsa karln din, Kram

2010-07-05 @ 11:41:05
Postat av: Lillemor

Hej vännen!



Ja, det blir ju till att sola varsamt helt klart. Hoppas iaf jag hinner få lite färg! ;)



Inte riktigt bestämt mig med magen men jag skulle tro att några enstaka bilder dyker upp. Om inte lär det väl synas på några semesterbilder (för sånna har jag iaf tänkt lägga upp).



Men för att stilla din nyfikenhet kan jag ju iaf säga att jag känner mig som en tvättäkta tjockis (och då är man ju bara ung halvvägs). Fick en liten realitycheck när jag insåg att jag kommer att väga över 70 kg (hoppas bara inte det blir över 80...) innan det här är över.. :0



Ha det så härligt och hälsa P. Blir kul när du är tillbaka i stan!

2010-07-05 @ 12:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0