Zzzzzzzz...

Galet trött just nu. Sportlovet gjorde att sista natten innan jobbet drog igång inte innehöll många timmars sömn. Kunde inte för mitt liv somna och när man insåg att det inte var många timmar kvar innan man skulle upp blev det ju inte lättare att sova...

Men jag överlevde första dagen även om jag kände mig lite som en trög zombie ibland.
Nu är det bara 2½ vecka kvar till påsklov! Tjoho!

Köpte förresten den här i lördags:

Den är mer lila än blå så bilden är lite missvisande men det var så himla fin på att jag köpte den ändå.
199:- var ju inte fasligt dyrt!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag såg den i katalogen. Den är jättefin. Typisk Lillemor-klänning :)

2010-03-16 @ 15:59:13
Postat av: Lillemor

Hahaha! Ja, det kanske det är! Fast å andra sidan verkar jag ju ha en konstig klädsmak som ger gayvibbar. Hahahaha!

2010-03-16 @ 20:38:22
Postat av: Anna-Sara

Jättesöt klänning!

2010-03-16 @ 22:09:41
Postat av: Kicki

TYpisk Lillemor = lite lebbig ;P hahahaaaa...

2010-03-18 @ 16:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0