Helgen

I helgen har ändå rätt mycket hunnits med. I fredags blev det utgång som planerat och jag hade riktigt trevligt. Var ju inte direkt något jätteröj men jag träffade på en hel del gamla bekanta från förr, hängde med sötaste Jörgen, Johan, Jannice och Jossan (vilket J-tema!).

Eftersom det har varit underbart väder har det också ätits en hel del mjukglass men jag har också varit lite smygnyttig och promenerat och cyklat en hel del. Vilket innebar att när jag och Jörgen skulle cykla till Nydala idag så klagade rumpan en del...

Har också fått ned lite mer på uppsatsen så ska nog skicka in det jag har hitills ikväll för respons och förhoppningsvis blir jag klar tills på torsdag. 

Nu ska jag nog snart börja med maten och sen ska det bakas kladdkakor för glatta livet! Jag och kollegan har "köksvecka" på jobbet så imorgon ska vi visst bjuda alla lärarna på fika. 

Dessutom har vi "låtsasplanterat" på balkongen. Vi ska plantera lite riktiga växter (kryddor och sånt) men tills vidare har vi dekorerat med plastblommor... Hahahaha! Grön fingrar? Njae... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0