Pappa vet bäst!


Ja. Om ni nu blev lite förvånade och förvirrade över att det på onsdag förmiddag kommer ett inlägg om att bebisen inte lär komma när pappa Jörgen gissat så har det sin lilla förklaring. Inlägget skrevs nämligen tisdag eftermiddag när jag inte känt av ett jota och tidsinställdes för att publiceras på onsdag. När jag sedan på tisdagkväll började känna av molande värk och sånt så smått så ides jag inte avbryta eller ta bort publiceringen av inlägget. Jag trodde nämligen inte att Jörgen skulle få rätt! :)

Men värkarna fortsatte och blev mer regelbundna och mer intensiva så på onsdag eftermiddag åkte vi in till förlossningen. Jag var helt övertygad om att de skulle skicka hem oss men tji fick jag! Ett tag var det väl 50-50 huruvida det skulle bli bebis den 3e eller den 4e men som sagt: Pappa vet bäst!

Så 21.40 (enligt papperna men 21.49 enligt pappa Jörgen) föddes vår underbara lilla dotter. 2860g liten och 47cm. Frisk och kry och helt fantastisk såklart!


Kommentarer
Postat av: Camilla M

Stort grattis till lilla donnan, hopppas allt gick bra! Vad får hon för namn samt får vi se nått kort på skatten! Kram

2010-11-07 @ 13:34:10
Postat av: moa

Grattis grattis grattis! Jätte roligt! :) Du får lägga upp en liten bild på henne så man får se hur hon ser ut :) Har ni kommit på något namn?

2010-11-07 @ 16:30:01
URL: http://moalill.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Grattis grattis till er alla 3. Hur känns livet nu som mamma? :) Kramar

2010-11-08 @ 07:25:37
URL: http://smalltownwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0