Aj aj aj!


Har ju haft en graviditet som varit lite som en piece of cake men nu jädrans börjar den visa sitt rätta ansikte...
Senaste två veckorna har jag mer och mer känt av fogarna och nu börjar det göra riktigt ont. Dagarna går helt ok även om jag känner mig som en gammal gumma som vaggar fram men på nätterna gör det gruvligt ont!

Vaknar ju iaf en gång per natt för ett toabesök och då är det till att bita ihop och ta sats ordentligt för att kunna ta sig upp ur sängen. Samma sak när klockan på mobilen ringer och det är dags att gå upp och fara till jobbet. Är inte så peppande att börja dagarna med att svära och grimasera...

Men ta i trä, det är inte så många veckor kvar nu och jag pendlar mellan att vara livrädd inför vad som komma skall och längta ihjäl mig!

♥ Älskade lilla knyttet, vem är du och när tänker du dyka upp? ♥

Förresten, en annan trevlig sak med graviditeten... Igår gjorde jag en Underbara Clara... Nyfikna klickar helt enkelt på länken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0