Egoistisk önskelista!


Eftersom jag för tillfället känner mig stor, gigantisk, plufsig och rund som en jätteboll precis överallt är inte kläder det jag mest längtar efter. Är liten och ingen mening att handla något nu. Det är ju bara kring en månad kvar till knyttet bör komma och efter det får man ju hoppas att i alla fall magen blir lite mindre. Har inte så stora förhoppningar om ett snabbt krympande omfång på rumpa, ansikte och lår dock...

MEN, gnäll å sido så hade det varit trevligt att skämma bort sig själv, alternativt bli bortskämd (Jörgen, läser du det här?).

Det här är sånt som jag skulle vilja lägga beslag på:



i.d bare Minerals foundation, en parfym från Kenzo, och Lancomes Hypnose Mascara.

Sen älskar jag ju Bodyshop så det här vore ju inte helt fel heller:



Produkter i serien Shea doftar ju lite mer "neutralt" och funkar till det mesta men jag är också ruggigt förtjust i Sweet Lemon. Doftar ljuvligt!

Jag läste tidigare i någon bebistidning att en växande trend, givetvis från USA, är att pappan/partnern ger en liten gåva till mamman efter förlossningen. Det vore väl något? Eller hur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0