Finfredag

Idag hade mina söta sv2elever fixat en överraskning till mig. Jag hade lovat dem fika eftersom jag snart slutar och några av dem är borta min sista vecka men de hade också bakat och fixat en massa!

Så dagens lektion var ett enda stort fikakalas! Det hade bakats bullar, kladdkaka, superfina muffins och hela tavlan var dekorerad med en massa snälla saker om mig. Vilken egoboost!

Här är två bilder som jag tjuvat från en av elevernas bloggar:

 

Haha, ser jättesur ut på ena bilden men det var jag definitivt inte, snarare jätteglad!

♥ Tack så mycket! ♥

Som sagt, tricket att "lyckas" som lärare kanske är att inte jobba för länge på ett och samma ställe. Då hinner inte eleverna bli så less på en! Man hinner liksom inte tjata så mycket på dem...Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0