Materialist -javisst!


Vi ska bli med tv!

Ja, alltså en sån där tunn sak. Platt brukar det visst heta! Det blir en LG 42LD450, en 42 tums tv. Den ska visst ha en usb-port så man kan plugga in musik och bilder på tvn, en inbyggd digitalbox, möjlighet att koppla ihop den med datorn etc etc. En massa tekniskt mumbojumbo som jag aldrig lär förstå mig på.

Men den är svart och fin och enligt prisjakt.nu klart prisvärt och bäst enligt ranking för priset den har.

  

 

Med frakt från netonnet så blev priset strax under 5300 riksdaler men det får det väl förhoppningsvis vara värt.

Tjockteven börjar ha gjort sitt både när det gäller bild och ljud och dessutom är tvdosan trasig vilket driver en till vansinne. Ett tag var den helt paj och då fick man ju lite motion då och då när man bytte kanal men nu fungerar den sporadiskt vilket ger upphov till en massa irritation då man in i det sista försöker byta kanal eller ändra ljudet från soffan men till sist måste RESA SIG UPP!

Men om några dagar kommer den. Jag är nöjd för VI har köpt en tv för JÖRGENS pengar och han är nog nöjd för jag valde ut den... Vilket betyder att han kan gnälla på mig om han inte är nöjd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0