Snart vila?

Tack och lov att min lediga dag är här nu! Imorgon torsdag är jag alltså LEDIG från jobbet! Och sen är det bara fem arbetsdagar kvar. Tjiho!

Nu gäller det bara att min ultimata plan fungerar. Det vill säga att jag jobbar tom nästa vecka och sen går jag på ledighet. Och sen tar det några dagar, rättare fram till den 6e november och sen kommer knyttet! Ja, för självklart måste jag väl tillhöra de där ynka procenten som får på exakt utsatt datum? Förtidigt behöver den inte komma för jag vill ju lata mig några dagar och bli lite less och uttråkad och senare behöver den inte komma för då kanske jag blir JÄTTEless och uttråkad...

"AldrigNöjd Persson" som en viss karl brukar kalla mig för... Men jag älskar honom än då! Hahaha!

Imorgon ska jag i alla fall till att baka, tvätta och sedan åka på föräldrakurs om förlossning. Och på kvällen väntas främmande! Härligt, härligt!

Ja, det är då ingen hejd på hur spännande och intressanta inlägg man kan knåpa ihop ibland... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men Lillemor du som fått så mycket förlossningstips på jobbet behöver väl ingen kurs;-)

2010-10-20 @ 22:25:38
Postat av: Jossan

Hej :) Nu har jag bestamt mig...dada, jag tror det blir en liten tjej :)



Kram

2010-10-21 @ 07:51:40
Postat av: Lillemor

Hm...Ros-Marie...är du månne du som kommenterat? ;) Tips och tips, snarare skrämseltaktik... Hahaha!



Jossan: då tillhör du en av de få, majoriteten tippar fortfarande på en liten grabb!



Time will tell.... :)

2010-10-21 @ 09:33:16
Postat av: Ros-Marie

hahahaha jo det var jag. Jag tänkte mer att du fått en kurs från verkligheten med våra fantastiska berättelser;-))

2010-10-22 @ 10:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0