Inget nytt

Här är det lungt och stilla på bloggfronten, hemmafronten, bortafronten, jobbfronten. Ja allt.

Var hos barnmorskan i fredags och allt ser fortfarande väldigt bra ut. Älskade knyttet sparkar och lever om. Dock sa barnmorskan att hon inte trodde att det skulle bli någon jättebebis, i alla fall inte en fyrakilos men det tyckte jag lät helt ok. :) Idag går jag in i vecka 32! Bara åtta veckor kvar nu... ♥

Flytten till nya lägenheten verkar bli av och det mesta rullar på.

I helgen är jag hemma i byn med vyn och Gud så skönt det är.  Även om allt påhälsande och fikaträffande tar kraften ur mig lika mycket som jobbet gör. Galet trött var jag efter en dag på "plassen" igår.

Till veckan är jag gräsänka då Jörgen har tänkt ta kol på en älg eller två. Ska dock åka upp till stugan och karln i slutet av veckan och se hur det har gått. Blir det något kött i år måntro? 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0