Herr Håkan Hellström

Vet inte hur många gånger jag sett Håkan nu men det är baske mig alltid bra! Det var så roligt att fara iväg, jag och Jörgenm, och göra något vi två, tillsammans. Visst var vi inte helt avslappnade (undrar hur många gånger i minuten vi kollade våra mobiler för att se så inte mormorbarnvakt försökt få tag på oss) men det var ändå jättekul.

Och Håkan var så bra. Så bra att jag fick gåshud och en gång till och med var tvungen att hoppa in i folkhavet och dansa loss lite. Jo, jag tror nog att Jörgen skämdes liiite över mig men det kan han ju leva med!

Och gudskelov att vi tog oss in till konserten. Hade ju varit där och sett Säkert! först och sedan gått ut för att köpa dricka och när vi ska tillbaka in så är det enorma köer in som var helt stillastående. Såg verkligen ut ett tag som att vi inte skulle ta oss in. Folk svimmade bredvid oss när det tryckte på som mest! Men till sist kom vi in, träffade härliga Ida med karl och sen var det Håkan som gällde!


Foto: Oskar Sandström (VK.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0