Loppisfynd

Trängdes med en MASSA människor på barnloppisen på Nolia idag. Blev några fynd men inga jätteinköp.

En bärstol i hyfsat fint skick från Haglöfs för 90 pix var det dyraste. Sen köpte jag två mobiler. En färgglad rackare i tyg att ha ovanför skötbordet och en med små nallebjörnar och speldosa som sitter på spjälsängen. Då vi tänkt göra en insats när hon blir fyra månader och försöka få henne att somna i spjälsängen så inbillar jag mig att något att titta på kan vara bra. Sen blev det en liten "retroleksak" från Brio som jag minns att vi själva har haft, en liten rullande trägrej med en pingla i. Samt en tygbok med plastfack där det är tänkt att man ska stoppa in bilder och kort på tex familjemedlemmar.





För allt detta och bärstolen betalade jag 165 riksdaler.

Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Vilka bra grejer du fyndat! Och den där lilla runda grejen med kulan i minns jag väl! :)

2011-02-07 @ 22:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0