Lugna puckar


Efter en sjukt jobbig torsdagskväll när Elvira grät och skrek i över två timmar i sträck har helgen startat ovanligt lugnt. Igår kväll var hon jättenöjd ända tills jag gjorde misstaget att försöka smyga upp från sängen när hon ammat klart. Skrik och panik blev det då och en jättearg lillan. Men en liten biltur gjorde att hon somnade illa kvickt och sen vaknade hon bara en gång för att äta och sov i övrigt fram till klockan sju. Men hon blev fort missnöjd på morgonen så hennes morfar gick en snabbsväng med barnvagnen och sen dess har hon sovit!

Jag är lite rastlös faktiskt. Jag menar, här har man hunnit duscha, kleta på sig lite smink, äta både frukost och lunch i lugn och ro, vilat och surfat lite så..nu då?

Hade tänkt ta mig iväg en sväng på Vilhelmina men nu vete tusan. När hon väl vaknar bör hon då vara vaken minst två timmar så före det är det ju ingen idé att åka så jag undrar om det blir en hemmadag.

Måste nog se till att fixa Umeå Openbiljetten snart så jag får känna att man faktiskt ska ta sig ut någon gång här framöver.     :D




Kommentarer
Postat av: lijna

allt bra?:)

2011-02-03 @ 13:31:53
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0