The Walking Dead

Försöker att se tv-serien The Walking Dead på Tv11 men det är ju hopplöst! Varför ska de envisas med att sända den på söndagar mellan 22.30-23.30? Dels måste jag se den ensam, eller ja, Elvira är ju ofta vaken men hon tittar av förklarliga och naturliga skäl inte, då Jörgen både är för trött och räddhågsen för att titta med mig och dels orkar jag ju inte se klart avsnitten. Är inte jag själv supertrött hinner Elvira alltid antingen somna i selen och sen vakna när jag försöker lägga i säng henne eller bli jättegnällig.



Typiskt! Och ladda hem är ju inte ett alternativt då vårt mobila bredband från Telia är segare än segast...



Serien som baserar på en serietidning (och också finns som tecknad tv-serie) är löst baserad på filmerna The night of the living dead av George A Romano.



Och ja, jag blir lite mörkrädd när jag tittar...



Kommentarer
Postat av: Ea

Hyr hela säsongen på Hemmakväll, typ 50:- för en vecka! Mitt mammaledighetstips ;).

2011-03-15 @ 13:15:52
URL: http://www.erikalundgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0