Förtydligande

Alla ni (extremt många jag vet) som läser min blogg jag måste bara förtydliga det här:

Lotta Pottas harr (fisken ni vet) är JÄTTESTOR. Det syns bara inte så bra eftersom kniven som ligger bredvid också är jättestor men vet man inte det så missar man ju hela fiskens gigantiska storlek...

I övrigt har jag det för himla bra just nu. Inget mera rännande till Lule den här terminen och vi får se hur det blir till hösten. Om jag får fortsätta jobba i Vma lär jag läsa b-kursen men annars får det vila ett tag.

Torsdag kväll bakade och åt jag en massa tårta och firade Jörgen som blivit gubbe. Igår sprang jag runt på några skolor i stan och lämnade cv så vi får väl se om det leder till nåt. Har fyndat en Bondelid-klänning på MQ för halv priset som jag är himla nöjd med och fick känna mig sparsam efter som vissa (nämner inga namn) fick en ålderskris och la ut 1400 på ett par nya jeans.... Mohahahaha!

Igår kväll var vi hos några Maxi-people och åt tårta (igen!) och surrade en massa. Dessutom fick jag ett samtal från en f.d. elev. Jätteroligt att de hör av sig så man får veta att det går bra!

Nu ska vi in en sväng på stan. Monki öppnade igår så nu ska jag spana in butiken och sen blir det nog en liten




Kommentarer
Postat av: Lotta

tack för förtydlingen ang min fisk! cya

2009-04-25 @ 16:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0