Mycket trevligt!

Igår var en himla trevlig dag. Lite rännande på stan och sen en riktigt sen grillning som var för himla god med himla trevligt sällskap. Efter att ha klämt i mig stora mängder grillkött, potatisklyftor, sallad och dressing utan dess like så bar det av på coverclub.

Men, ja, alltså det var ju skoj. Jag dansade, träffade lite folk från förr, dansade lite till och hade kul men... Det är riktigt drygt har jag kommit på med massa jättefulla människor när man inte själv är lika full. De är ju i vägen! Hela tiden! De skriker och skränar och trängs och knuffas och envisas med att ha överfulla ölglas på dansgolvet så det skvätter iväg öl hela tiden och näe, det är inte riktigt lika kul att dansa på ett fullproppat dansgolv som på ett där det är lagom mycket folk.

Ge mig lite space för guds skull!

Men jag är ändå imponerad över att vi faktiskt tog oss ut och inte smet iväg hem efter middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0