*spoilervarning*



Har nu sett Halvblodsprinsen och är lite kluven. Det var en bra film (det var ju en Harry Potter) men på något sätt kändes filmen som en transportsträcka i väntan på sista filmerna (det verkar som att sista boken blir två filmer...). 

Sen är ju just den här boken/filmen i serien lite sorglig och jobbig, särskilt om man är ett Snape-fan vilket jag varit sen jag läste första boken. Jag har alltid trott på att Snape innerst inne är god!

Men det fanns magi, humor, lite love och allt annat som man vill se i en HP-film så jag är helt klart nöjd!

Sen måste jag tillägga att de nya stolarna och det utökade benutrymmet i stora salongen på bion var jätteskönt!

♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0