"Det är roligare tillsammans"

Idag höll några tårar på att börja rinna nerför frökens kind.
Mot löfte att inte skälla på dem nåt mer så stod och satt eleverna framför mig och Kicki med spänd förväntan.
-Det är nåt fuffens på gång, sa Kicki.

Och minsann det var det!



Alla eleverna hade samlat ihop för att köpa en bukett var till mig och Kicki och ett fint kort som alla skrivit under.



En sommarhälsning på tavlan fick vi också.



Och jag tror faktiskt att det där är jag! Faktiskt himla likt eller vad tycker ni?

För det mesta är ändå lärarjobbet ganska fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Men oj vad fint av dem!! Förstår att du blev rörd! Och bilden var ju väldigt lik dig, det var det första jag tänkte på :) Kram/Siss

2009-06-11 @ 18:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0