Skön mysunderhållning

Vill man ha 5 timmar kvalitetskostymdrama á la BBC så spana in The Aristrocrats för det har jag gjort.


Miniserien är baserad på Stella Tillyards bok om systrarna Lennox som rörde sig i Englands högsta skikt och aristrokrati. Man får följa systrarnas uppväxt och levnadsöden och precis som ett kostymdrama bör innehåller det romantik, fantastiska kläder, otrohet, dödsfall, intriger och allt annat sånt där extra kul!



P.s. En hel massa BBC miniserier har kommit på DVD så ni kan också spana in Lycksökerskorna. 89 riksdaler är ett ringa pris för fem timmars underhållning.

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja visst var den snygg! Är faktiskt riktigt nöjd :)



Jo båda klänningarna är ju som OK men måste nog bestämma mig snart för vilken jag ska använda på U&R:s bröllop :) Men ska ta dom till mamma nästa vecka så hon får sy till dom litegrann å efter det vet jag säkert vilken jag ska välja :D

2009-06-17 @ 12:24:46
URL: http://fiabergqvist.blogspirit.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0