"Jag kommer inte ut!"

Jaha, hur var er dag?
Själv låste jag in mig på damtoan på jobbet!

Låset på en av toaletterna har varit lite knixigt och uppenbarligen var det en annan som blev inlåst för några veckor sen men idag var det min tur. Efter lite trixande och fixande insåg jag att det inte gick att komma ut på egen hand så jag fick vackert sitta och vänta på att någon annan skulle besöka toan.

Sagt och gjort: En räddare i nöden kom men innan de lyckades få upp låset var de tvungen att ringa vaktmästaren som bröt upp låset med en kofot. Tur för mig att jag inte har klaustrofobi och att jag inte behövde vara där mer än 15 minuter.

Alla mina elever och Kicki fick sig dock ett riktigt gott skratt åt knasfröken som kom sent till lektionen...




Kommentarer
Postat av: Fia

Haha så jävla roligt! Skulle tro att dina elever fick sig ett gott skratt :D

2009-03-31 @ 21:21:22
URL: http://fiabergqvist.blogspirit.com/
Postat av: Kicki

Jag skrattar fortfarande! Såååå jäkla roligt!!! :D "Hjälp mig! Jag sitter fast!" hahahaaa...

2009-03-31 @ 22:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0