Snart klar?

OM jag lyckas sätta ut lite betoningar och accenter i texten som min elev läst in så är jag kanske SNART KLAR med den sista fonetikuppgiften. Det vore verkligen halleluja! Sista momentet på SV2 kursen är mer av ett läs- och skrivmoment som känns mycket mer som jag. Att läsa lite böcker och skriva ihop lite reflektioner kring det man läst har jag nog gjort tusentals gånger.

Senare idag ska jag iväg på mötet med VIBO för att höra vad som händer med huset där jag bor. Blir mycket spännande att höra deras argument.

Har också fått veta att det ser mörkt ut för mig med jobb till hösten. Känns både och. Vore ju kul att kunna flytta till Jörgen utan dåligt samvete (kan ju lika gärna vara mellan jobb i stan som i Vilhelmina) men sorgligt att säga adjö till alla mina underbara elever.

Nä, hur var det nu? Fonetik?

Lev väl.

Kommentarer
Postat av: Sara

blir spännande att få höra vad som sägs på vibo mötet ikväll...:).

2009-03-25 @ 20:55:47
URL: http://jagarjantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0