Utmanad igen.

Blev utmanad av min kusin Bea.

ALLMÄNT...

Namn: Katrin, Lillemor, Adelie Persson
Piercingar: Nix.
Tatueringar: Två stycken. En drake på höger skuldra och en tribal på höger arm. Funderar på att bygga ihop dem.
Längd: 165 cm.
Skostorlek: 36.
Hårfärg: Oäkta blondin.
Är du kär i någon? Oh ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Vill bo tillsammans med Jörgen. Var spelar mindre roll.
Vilket shampoo använder du? Just nu ett från frisörn.
Vad är du rädd för? Baciller och småkryp.
Gillar du att tvätta? Allt hushållsarbete är bättre än att diska så tvätt är ok men inte kul.
Gillar du Berg-och-Dalbana? LOVE IT!


SENASTE...

Film du hyrde: Hm...kommer inte ihåg men senaste biobesöket var The wrestler.
Film du köpte: Tror att det var komedin På smällen.
Låten du lyssnade på: Two white horses, Tous le garcons.
Låten du hade på hjärnan: Markus Krunegård, Det är ett idogt liv att driva ungdomen ut ur sin kropp.
Låten du laddade ner: Länge sen jag laddade ned nu, hänger på spotify istället!
Personen du ringde: Syster yster Lotta.
TV program du tittade på: The Hills *rodnar*
Personen du tänkte på: Jörgen.


FAVORIT...
Mat: Finns så mycket gott att det inte går att bestämma. Men tapas är gott, och libanesiska vinbladsdolmar var suveränt!
Låt: Något av Pearl Jam, är ändå det band som följt med längst. Svensk artist blir det nog Håkan Hellströms Nu kan du få mig så lätt.
Sak att göra: Läsa.
Sport: Hm...räknas afro power dance?
Dryck: Mjölk.
Klädplagget: Klänning.
Film: Har sett Den siste mohikanen sjukligt många gånger.
Bil: Eh?


ANTAL...
Gånger du varit kär: Oj...svårt att säga. X antal gånger men just nu extra mycket...
Gånger ditt hjärta brustit: En gång men det hade inte med förhållanden att göra.
Hjärtan brustit på grund av dej: Någon gång kanske?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Två gånger i Kamratposten, annars bara i VK när jag tog min examen. Men det missade jag!
Ärr du har på kroppen: Ett par stycken. Får väldigt lätt blåmärken och ärr.


SENASTE...

Bok du läste: Ingenting är heligt av Dennis Lehane.
Personen du fick mail av: Mail från Facebook.
Personen du fick brev av: Så länge sen jag fick ett brev att jag inte vet.
Personen du fick sms av: Maggie.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Var nog kring jul. Vi är ju lite utspridda.


ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Fikat, promenerat, sett på tv, ätit, pratat, sms:at. Etc.
Var det kul: Trevilgt.
Hur tidigt stiger du upp: Vardagar kring sju, helger betydligt senare.
Gillar du att slåss: Har aldrig slagits på riktigt men boxercise är kul träning.
Vad ska du göra ikväll: Trodde bio, blev hemmakväll.
Är du seriös:
Ibland är jag alldeles för Seriös.
Vad är du allergisk mot: Inget förutom oärliga människor.
Var har du ont: Ingenstanns.
Använder du hårspray: Ibland.
Kan du stå på händer: Hahahahaha, vilket skämt! Nej!
Favorit serie: Har flera men Sopranos och Deadwood får bli svaret.


ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: SOCKER!
Gillar du ketchup: Jo.
Är du glad nu: Ja.
Var du glad igår: Ja.
Vad dansar du till: Det mesta men jag är ingen dansbandstjej. Däremot vill jag lära mig lindy hop.
Stockholm är: bra i små doser men Göteborg är för himla fint!
Göteborg är: Se ovan.
Kan du sjunga: Absolut inte!
Mer värt än guld: Min familj.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: Thailand för sol och bad och Amerikat för allt.
Sparar till: Inget men borde satsa på en resa.
Väntar på: Sommaren.
Pålägg som gäller: Ost eller salami.
Dagens dryck: Mjölk.


Kommentarer
Postat av: Carina

en hälsning från staburnäs ha det så bra

2009-03-02 @ 00:46:33
URL: http://[email protected]
Postat av: lotta

som att du är längre än mig??!!

2009-03-02 @ 15:50:37
Postat av: Anna-Sara

jo, du har visst slagits. Du skulle ju ta kål på Lotta en gång :)

2009-03-05 @ 14:22:47
URL: http://jagarjantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0