Utmanad

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Utan ett ord tog Jude emot paketet och gick in.



2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ingenting.

3. Vad såg du senast på TV?
Let´s Dance.


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
18.10
Rätt svar var 18.15.


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Sols mjau mjau.


6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Sa hej då till Jörgen som satte sig på bussen till stan.


7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Anna-Saras blogg och en läskig gädda.


8. Vad har du på dig?

Svarta byxor, svart polo, bruna glasögon.


9. Drömde du något inatt?
Jepp.


10. När skrattade du senast?
När jag pratade med Jörgen.


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En köksklocka och en tavla med en kvinna som luktar på en ros.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Hm. Kommer inte på. Om man inte räknar 19-åriga killar från Somalia som åker madrass nerför backen vid Hemberget. Inte så konstig men ovanligt! Kul hade vi och eleverna iag.


13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Hm....svårt att vara fyndig men helt ok.


14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Stepbrothers.


15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Betala av studielånet, resa jorden runt, skänka till min familj och behövande, köpa lägenhet och flytta ihop med Jörgen och sluta oroa mig över jobb.


16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Pendlar mellan att ha dåligt självförtroende till att vara så övertygad om min perfektionism att jag överväger att starta en religion till min ära.


17. George Bush?
Huvvaligen!


19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Vet inte än, har några favoriter men de avslöjar jag inte...


21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Inte för gott (gillar Sverige) men gärna periodvis eller ett tag.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Kan du hjälpa mig att styra upp saker och ting?


23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?

De som känner sig manade kan göra den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0