Vad hände med helgen?

Den kom och sen försvann den! På en gång!
Mest känns den nog kort för att Jörgen kom sent och for tidigt (jämarns busstider). Igår hade vi rackarns trevligt med tjejerna och de som kom på blixvisit men som far säger: "Ä huvve dumt få kropp´n lida" vilket förklarar huvudvärken idag...

Kan också upplysa alla läsare om att numera har jag den absolut coolaste ringsignalen NÅGONSIN (och jag är inte ens ironisk). Jag ska aldrig byta! Tack vara en gullig pokerspelande Vilhelminabo som vet hur man blåtandar så har jag numera det här introt som ringsignal:

 

Jörgen säger att jag är en tönt men jag påstår att jag är så nördig att det slår över till att vara cool!

♥ Må gott.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh...blir alldeles nostalgisk. Tror jag är kär i Kogo än...:).

2009-03-30 @ 00:20:22
URL: http://jagarjantan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kogo....Åh, han är ju fortfarande som en dröm!

2009-03-30 @ 17:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0