No, no, no, NO!

"Nu har även Vilhelmina drabbats hårt av svininfluensan.

Vårdcentralen har fått in en mängd sjukdomsfall bara under helgen. Man vill inte säga exakt hur många men att det kommer att drabba bygden hårt är ett faktum, enligt Karin Kopparmalms, verksamhetschef på vårdcentralen i Vilhelmina."

Källa: www.svt.se

JAG HAR INTE TID ATT BLI SJUK!

Jag är helt övertygad om att svininfluensans risker har överdrivits något djuriskt av media och jag tror inte den är värre än en vanlig förkylning/influensa om man inte tillhör en riskgrupp men JAG HAR INTE TID ATT BLI SJUK!

Blir jag sjuk den här veckan så kanske det är värsta möjliga tillfälle... Men imorgon ska jag ju vara i Åsele och på tisdag och onsdag ska jag sprita in hela mig när jag är på skolan... Jag måste på universitetet i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0