Hemlängtan del 2

Ja, nu har man myst hemma i byn i snart två veckor så det är dags att åka tillbaka till stan. Och jag längtar faktiskt! Framförallt efter min underbara karl men också till gammkatten, lägenheten och vännerna. Och stan i sig själv måste jag erkänna...

Nu är semestern slut och dags att vara hemmamamma på heltid utan lyxig avlastning i form av mormor, morfar och mostrar med flera.     ;)

Men också fram emot att åka norröver under trettonhelgen för att låta Elvira umgås med farmor och faster med familj. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm tiden går alldelens för fort.. Hoppas de har varit mysigt att få va "hemma" men jag förstår att de finns en känsla av borta bra hemma bäst! Känns som smidigast att få ha hemma lunken då barnen e så små. Plus att de e himla uttröttande med högtider och allt därtill! Kanske vi lyckas nästa gång då:) Tur de iaf finns telefon:) Kram mia

2010-12-28 @ 22:11:16
Postat av: Faster Veronika

Vad roligt att ni kommer. Vi längtar såååå efter att få träffa lilla Elvira :)

Vi ses!

2010-12-29 @ 21:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0