Äntligen!

I hur många år som helst har jag velat gå och se Jonas Gardell när han uppträder.
År efter år har jag tänkt att gå när han kommit till Umeå men antingen har det inte passat, jag har inte fått med mig någon eller det har helt enkelt inte blivit av.

Men idag har jag minsann hämtat ut fyra biljetter till:

JONAS GARDELL - TRAFIKPLATS GLÄDJEN
- en kanske lite sorgsnare stand up.
Jonas Gardell var den första svenska komikern som tog stand up comedyn upp till konserthus, teatrar och idrottshallar.
I föreställningar som Livet , Väckelsemöte , På besök i mellanmjölkens land och Tillfällig gäst i ditt liv har han låtit publiken åka berg- och dalbana mellan skratt och tårar.
På kuppen har han blivit en av landets mest älskade artister.
Nu bjuder Jonas Gardell in publiken att följa med till Trafikplats Glädjen.
Längd 1,5 tim utan paus.


Jonas Gardell, lördag 24 april 2010, kl 20.00

Tid: 24/4 20.00 Plats: Aula Nordica Umeå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0