???

Trodde att jag nästan hade bestämt vart semestern skulle gå i år men efter att ha pratat med min söta mor är jag mer förvirrad än någonsin. Funderade skarpt på Gran Canaria men mamma menade att det mer var av ett vinterresemål så hon tyckte att medelhavet var ett vinnande koncept. Så nu funderar jag på Grekland eller kanske.... tredje gången gillt till Turkiet. Det som mest talar för turkland är ju att då kan vi flyga direkt från Umeå vilket ju faktiskt vore riktigt, riktigt skönt och bekvämt...


Vilket i-landsproblem!


Kommentarer
Postat av: Marlene

Självklart åk ni till turkland å det den 21 juni så ni kan hänga lite me ja å kicki :P

2010-05-30 @ 20:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0