Vecka 34

Eller kanske snarare 33 fullgångna veckor.



Knyttet bör väga omkring 2-2,2kg och för en förstagångsföderska börja lägga sig med huvudet nedåt. Vilket h*n enligt barnmorskan har gjort även om det inte var fixerat.

Jag mår fortfarande bra även om jag känner mig galet trött ibland. Igår tror jag att jag kände av fogarna också för jag hade ruggigt ont i höfterna och kände mig alldeles stel. Men känner mig mycket piggare idag!

Magen växer som den ska och enligt barnmorskan är jag fortfarande som Linus på linjen!

Längtar så otroligt mycket efter det lilla miraklet men får jag bestämma så kommer den inte förrän utsatt tid. Vi ska ju hinna med en flytt innan det är dags!


Kommentarer
Postat av: m - kungen i pungen

Vad tycker du om att underåriga dricker?

lämna åsikt på bloggen :)

2010-09-19 @ 13:34:26
URL: http://tiepnajjs.com
Postat av: isa

Gud vilken fin mage du har !

Vet ni om det är en pojke eller flicka ? :D

2010-09-19 @ 15:55:40
URL: http://isablomgren.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Tack Isa.

Nej, det blir en liten överraskning där i början av november. :)

2010-09-19 @ 16:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0