Baka, baka liten kaka...

Funderar över vad jag ska baka till dopet. Mest funderar jag dock på hur jag ska låta bli att äta upp alla kakor innan lördag. Jag menar, man måste ju provsmaka, men det kanske är schysst att bjuda på annat än kaksmulor?

Än så länge är bara Dumlekakorna gjorda men det blir nog en del muffins också. Nej. Inte cupcakes. Muffins!

Men mest av allt längtar jag efter att få träffa alla härliga människor som kommer för att uppvakta min käraste lilla unge på hennes dopdag!


Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Mums med dumlekakor! ska bli så kul att få komma ner och träffa er. Och vilken ära sen att få bli fadder till världens sötaste Elvira :)

2011-04-13 @ 23:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0