Prisat vare Blocket!

Jag måste ju visa mitt otroliga fynd! Har varit på jakt efter dörrar till mina Billybokhyllor i flera månader eftersom jag vetat att Elvira inom tid skulle bli VÄLDIGT intresserad av mina böcker. Och då jag är rätt förtjust i mina böcker vill jag ju gärna att de flesta ska vara någorlunda hela, åtminstone tills det är dags för Elvira att läsa dem. ;)

I vilket fall som helst har jag letat och scoutat men förgäves. Ända tills i torsdags. Jag såg, jag ringde och jag fick dörrarna helt GRATIS!

Ja, tro på tusan om jag inte hann knipa fyra dörrar som bortskänkes och inte ens mer än ca 200 meter från vår lägenhet. Jag är så nöjd att jag nästan spricker!



Nypris tror jag att dörrarna går loss på ca 400:-/styck och jag tänkte att jag skulle ha tur om jag lyckades hitta dörrar för kanske halva priset och sen har jag alltså sån tur att jag får dem gratis. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0