Varför jag behöver cykeln här...

Idag fick jag vackert promenera iväg för att handla mat. Eftersom i stort sett hela sommaren spenderats i stan så fanns det ingen mat, absolut ingen mat, att uppbringa hos mig så jag var så illa tvungen att handla.

När jag äntligen gjort en matlista, gått iväg till ICA och gjort av med alla mina pengar på mat så var jag ju tvungen att släpa hem all maten i två gigantiska kassar. Det var väldigt tungt och det blev faktiskt inte bättre när en snäll gammal dam öppnade fönstret och ropade åt mig:

-Har du ingen bil?
Varpå jag, i ett desperat försök att vara käck svarade:
-Näe, men jag får ju starka armar iaf!

Hahaha...eller inte så roligt med tanke på min kommande träningsvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0