Hm...

Kan inte komma på någon bra rubrik, därför slog jag till med det räfflande hm...et...

Arbetsveckan har väl startat sisådär. Lite småtjafsigt på jobbet och ibland förstår man verkligen hur välbehövligt lov kan vara. Skidåkningen blev dock inte av, här har det varit riktigt ruggigt kallt! Men det ska bli mildare nu. Vilket behövs för imorgon är det friluftsdag och på fredag är det snöskulptering på www.

Mest spännande blir väl om jag och Kicki lyckas peppa eleverna till att stå ut i kylan!

Nej, nu ska jag nog koppla av med lite tv-tittande, har redan hunnit med:
* middag hos farmor
* fonetik-plugg
* top-model
* märkligt besök av grannen? som behövde låna ett durkslag och på 5 minuter hann med att fråga ut mig om,
  ja istort sett allt! Vilket alltså hände alldeles nyss så jag vet inte riktigt vad jag ska tro...

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Lotta

grannen, utveckla, tack!

2009-02-04 @ 15:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0