Sen uppdatering.

Har varit väldigt inaktiv här nu några dagar. Men jag skyller på allt för mycket att göra och för lite tid/inspiration. Sen sist har jag hunnit med Vilhelmina-Umeå-Luleå-Vilhelmina på två dagar vilket innebar mycket bil och mycket radio.

Radio är dock alltid roligt, lyckades pricka in både Morgon- och Kvällspasset i P3 och konstatera att nästa gång jag hör på Nyhetsquizzet ska jag ringa in. Jag KROSSAR de andra som ringer in och tävlar (antagligen eftersom jag lyssnat på radio hela dagen ;).

Förutom jobb och plugg har jag också hunnit med lite poker. Mycket trevligt men det är för himla länge sen jag vann sist....

Helgen tillbringar jag för första gången på många veckor hemma i Vilhelmina. Fruktansvärt skönt att inte behöva sitta på en buss åtta timmar av helgen och att Jörgen kommer hit istället. Idag har vi hunnit med att hälsa på Viktoria, Lars-Åke och alla barnen samt bjuda mor, far, Per och Anna-Sara och Nils på kladdkaka. Mycket trevligt!



Lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0