Helgen som var

Sorry för ingen uppdatering på ett tag. Men var tvungen att mörka lite med helgens Umevistelse eftersom vi var några tjejer som skulle överraska en kompis med 30års firande.

Var för himlarns trevligt men avslutade kvällen med tidig hemfärd och undvek krogbesök och karaoke.

Har tittat på cykeln på Jula men är inte helt övertygad än. Nästa gång ska jag se om man får provcykla den lite och kolla upp vad butiken har för garantier (den såg lite ranglig ut). Men 1795 är ju ett kanonpris.

Investerade dock i ett "kattklösträd". Både för att döva mitt dåliga samvete över att Sol lämnas ensam så ofta men också för att Jörgen bestämt hävdar att hon inte får bli umebo om hon klöser på hans grejer.

Sen provade jag baddräkten som jag bloggade om tidigare. Den var en KATASTROF! Uppenbarligen ska man inte ha höfter eller rumpa och urringningen blev man generad av bara av att stå i provhytten. Huvvaligen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0