Leksaksmuseet

Leksaksmuseet hade verkligen en hel del fina stora och små leksaker att titta på. En del blev man alldeles nostalgisk av och andra hade man gärna plockat med sig hem än idag.



Dockan längst ned till höger är en italiensk "kissdocka". Jag antar att det är en sån man kan ha vatten i och att den kan "kissa" på så sätt. Hoppas jag i alla fall...


Jag tyckte de här mumintrollen var hur charmiga som helst.


Exakt en sån här gos-snobben har vi hemma.


De hade ett helt land fullt med smurfar. Och en superläskig Gargamel!

Leksaksmuseet är helt klart värt ett besök om man är i Stockholm!


Kommentarer
Postat av: Gargamel

Ååååh jag hatar smurfar!

2009-05-28 @ 23:52:17
Postat av: Smurfarna

...och han jagar oss och vi flyr förstås...

2009-05-28 @ 23:53:42
Postat av: Anna-Sara

Åh, vad kul att besöka leksaksmuseet! Gillar mumintrollen bäst tror jag =)

2009-05-29 @ 03:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0