Lite av varje

Känner mig hemskt påhittig och fyndig så det blev en jätterolig rubrik. I helgen har massor hunnits med känns det som. Började helgen med Umeåregionens Integrationsdag (som jag har lite bilder på men eftersom jag inte hittar kabeln till min mobil kan jag inte visa dem) och lunch med några goa tjejer.

Sen åkte jag och Jörgen till Piteå och helgen gick i flyttandets tecken, från Piteå och till Luleå. Lite olika matställen hanns med och på söndagen fick jag (äntligen!) träffa Jessica och hennes Marcus! Sen bar det av hemåt igen men strax hade vi kommit hem så åkte vi till yngsta syster yster och hennes karl för en massa kakor och tårta.

Idag började arbetsveckan, på sätt och vis med en mjukstart eftersom eleverna hade lov och vi lärare hade kompetensutvecklingsdag (phu...långt ord det där!). Men förmiddagen kändes rätt bortkastad eftersom vi skulle öva på Excel men det var då inget vettigt eller nytt som dök upp på den lilla kursen.

Nu funderar jag mest på vad i fridens dagar jag ska ha på mig på BYGGARBALEN! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0