Inlandet runt

Strax bär det av till byn med vyn a.k.a. Nästansjö. Men där ska vi bara mellanlanda för sen blir det Gaskeliete, Bergland och till sist ikväll en 7km lång promenad till stugan i Krutsjön.

Nästan lite spännande att se hur det ser ut där på sommaren. Var nog lätt tio år sen jag var där utan att det var snö överallt. Ser dock inte fram emot myggen! Finns ju en risk att jag ramlar in i stugan på ett sjujädrans humör...

Kommer att spendera några dagar i stugan så jag måste inhandla lite mer läsmaterial. Efter stugan tänkte vi vara i Vingelmina ett tag men förhoppningsvis är jag tillbaka i stan på söndag! Blir ju dock lite bloggfrånvaro nu igen men det ska väl vara så på sommaren!

Lev och må.



(Stugan i Krutsjön i påskas.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0