Jämarns regn!

Idag ska jag besikta bilen för första gången. Måtte den gå igenom så mycket strul som jag har haft med den under våren! Därför tänkte jag slå på stort och städa, dammsuga och tvätta bilrackarn vilket verkligen behövs. Jag har nog varit lite bitter på den och därför inte tagit hand om den så väl...

Men när jag sätter mig i bilen med skrutrasan i högsta hugg, ja vad händer då, jo det börjar ösregna! Lika bra att inse att någon dammsugning och tvättning inte är aktuellt idag, i alla fall inte av bilen. Får väl hoppas att väderprognosernena stämmer för då kan jag ta tag i det på onsdag istället.

Usch och fy, det lutar åt att jag måste diska idag...

Men håll tummarna för mig och lilla Skodan i eftermiddag!




Update: Skodan gled igenom besiktningen utan problem! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att Skodan uppfyller en del krav... ler

kram!

2010-06-14 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0