Update.

Jörgen lyckades ju med konststycket att tippa in helt rätt resultat i matchen mellan Spanien och Portugal så nu ÄR jag skyldig honom en middag. Typiskt!

I övrigt har jag läst en fantastiskt bra bok idag. Jag återkommer med en recension imorgon men läs den!

Sen kan ju tilläggas att jag är smått nervös inför morgondagen. Ska på anställningsintervju för ett jobb i Vännäs. Heltid och en tills vidare tjänst. Vilken dröm! Men har inte så höga förhoppningar med tanke på att jag tjavar in dit med en rätt knubbig mage numera...

Dock är jag väldigt nöjd över att ha blivit kallad till intervju! Hoppas på att göra ett gott intryck så att de kommer ihåg mig i framtiden.

Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0