Turkiet 7/7

♥ Sjunde juli klockan 20.30 sitter jag och älsklingen på planet på väg till Turkiet ♥

Vi ska bo på SunPark Marine i Alanya, 50m från Cleopatrastranden. Det är ett fyrstjärnigt hotell och vi har en enrumslägenhet med balkong. Det är precis vid centrum (men i ett lite lugnare område av Alanya) och går vi en kort liten tunnel under vägen har vi tillgång till SunPark Beach med stort(!) poolområde. Så visst, nackdelen med vårt hotell är att det saknar pool men skillnaden på att gå den lilla tunneln under vägen var 2000:- per skalle... Så fyrstjärnigt funkar bra ändå! ;)

Det absolut skönaste är att vi flyger från Umeå och alltså inte behöver fundera på transport och ev. övernattning i Stockholm/Arlanda.

Jag längtar ihjäl mig!



Det är det ljusblåa hotellet på översta bilden till vänster och nedersta till höger som vi ska bo på, interiörbilderna är från det hotellet och poolbilderna är alltså från grannhotellet där vi ska plaska runt när vi inte är på stranden! Glömde jag säga att vi också har frukostbuffé...? :D



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, så härligt!! Perfekt att ni flyger från umeå också. Underlättar ju en hel del!

2010-06-02 @ 04:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0