Valet och kvalet...

Har ett akut behov av att klippa mig. Tycker att jag är alldeles för långhårig nu och även om andra säger att det är fint får jag själv panik. Antingen känns det som jag ska försöka spara ut det (men den idén tror jag egentligen inte på för fy tusan vad drygt det är) eller så blir det, kort, kort, kort!

Men nu när sommaren närmar sig på riktigt kan jag inte låta bli att sakna det blonda håret. Men den enda personen som faktiskt sagt att han saknar det och tycker att jag var snygg i det är Jörgen. Alla andra (känns det som i alla fall) tycker att jag är finare i mörkt hår...

Men jag vet inte... Kommentarer någon? 

  

Här är några bilder på mig, en i mörkt hår och resten i blont. Det jag i alla fall vet när jag ska klippa mig (när jag nu tar mig råd till det) är att jag vill ha det kort. Kort lugg, korta polisonger, framklippta öron och kort i nacken. Gärna lite "tuppkams och rufsmöjlighet" längst upp. Hatar mitt tunna, platta, tråkhår med lång snedlugg just nu...


Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag tycker iaf att du var jättefin när du hade ditt korta hår som var gråblont... som när vi for till Åsele.

2010-05-14 @ 10:29:49
Postat av: Jossan

Som jag sagt tidigare I LOOOOOOOOOOOOOOOOOVE den frisyren i hörnet i randig topp, very very super snyggt :)

2010-05-14 @ 19:11:44
Postat av: Mia

ta den färg DU trivs bäst i.. då blir det super för man kan ju alltid byta sen om man skulle ångra sig:)

2010-05-15 @ 10:59:54
Postat av: julia

härlig blogg! :D

2010-05-16 @ 10:40:42
URL: http://bloggtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0