Inte länge kvar nu?


Nog för att jag kanske kan räkna med att gå över men nu är det inte så länge kvar... Cirka 20 dagar!

Såhär ser magen iaf ut i vecka 38 (eller 37+0 om man räknar så).



Är lite roligt att titta på bilder från tidigare veckor då man redan där kring vecka 20 tyckte att magen var SÅ stor men det var den ju inte alls! Har fått höra rätt mycket att magen är liten men enligt barnmorskan har jag då legat som Linus på linjen hela tiden så den är varken stor eller liten. Alldeles lagom kan man väl säga! Har ju dock ökat rätt så stadigt i vikt men så är det, borde väl inte orda så mycket om det.

Bra har jag då mått egentligen hela tiden förutom senaste veckorna då jag känt av fogarna mer och mer men enligt Bm så kunde det nog till stor del bero på flytten och att man hållit igång lite för mycket. Nu är jag mest less och förväntansfull blandat med oro och funderingar kring förlossning och sånt. Men det är ju helt enkelt något som hör till och klara av det lär man ju ska göra! Hahaha!

Två veckor kvar att jobba och det är ju skönt om det inte startar något när man befinner sig på jobbet ute i Bjurholm, om jag finge bestämma så kan älsklingen få komma ganska precis omkring beräknad tid. Då hinner jag sluta på jobbet, varva ned lite och bli sådär lagom less!

Annars rullar det mesta på som vanligt. Flytten har gått väldigt bra, jag trivs jättebra i nya lägenheten och läget känns under kontroll. Tänker dock mycket på nära och kära som har det tufft just nu och sänder styrkekramar och kärlek till dem ut över cyberrymden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj oj vad tiden rusat iväg...snart e ju knodden här och förgyller resten av era liv:) Och Vacker som en dag e du:) Hoppas ni stormtrivs på nya stället!

Hoppas vi lyckas träffas då underverket kommit!!

Stora kramar Mia

2010-10-17 @ 21:45:53
Postat av: Fia

Det är himla bra du uppdaterar här på bloggen med bilder och information så man hänger med litegranna iaf :)



Hoppas allt är bra med dig/ er!



Kram!

2010-10-17 @ 22:03:55
URL: http://www.fiabergqvist.com/
Postat av: Maria

Herre gu´ va tiden går. Förstår att du väntar med både spänning å lite nervositet inför det som komma skall. Det kommer garanterat gå bra. Jag hoppas att du, snart efter underverkets ankomst, kommer hem å visar upp henne/honom :) Men vi är många som saknar DIG oxå, här hemma.

Kram

2010-10-17 @ 22:33:32
Postat av: Lillemor

Mia: Tack så mycket älskade vännen, är alldeles för länge sen vi sist sågs men då blir det desto trevligare när det väl blir! Ja, tänk att h*n snart är här, obegripligt!



Fia: allt är bara fint! Ser ut som du själv har det himla härligt och bra neröver även om jag kan tänka mig att det blir lite ensamt ibland (som nu när D har varit borta). Men man blir nästan avis när man ser allt kul du hittar på! :)



Maria: nog ska du se att jag visar upp underverket hemma i Vma. Men skulle tro att det blir där under mellandagarna kanske, planen är nog att hålla sig hemma i stan fram till jul och sen spendera ett tag i byn med vyn! Så jul/nyår och dagarna däremellan ska vi väl vara hemma! Saknar er med!

2010-10-18 @ 06:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0