Härliga helg.

Helgen har varit både fylld av aktiviteter och lugna stunder.

Fredagen var som en enda lång väntan på att Jörgen skulle komma upp från Umeå och när han väl stod där i dörren så kändes allt så bra. Fredagkväll blev lugn och slapp, lördag dag handlade om att hälsa på folk och sen åka upp till byn för att vara husvakt.

Efter en riktigt god allahjärtansmiddag på hotell Wilhelmina passade vi på att se en efterlängtad film:

Hellboy: the golden army

Riktigt bra och underhållande!

Söndagen har också innehållit stor variation. En av eleverna bjöd in mig, Jörgen och Kicki på lunch så idag spenderade jag över 2 ½ timme hos en irakisk familj. Massor med god och ny mat samt arabiskt kaffe! *mumma* Även om filmjölksvattnet inte var en höjdare... ;)

Och ikväll har jag också hunnit med att träffa Ramona, Emmy, Peter & Frida, Maria ochvännen Ida som imorgon åker västerut till Amerikat. Lycka till Ida!

Nu ska jag bara se hur det går för Marias bror Johan i pokerfinalen som han spelar i portugisiska Estoril. Heja Johan!

Lev väl!


Kommentarer
Postat av: Marlene

filmjöksvattnet e ju supergott helst om det är riktigt salt :)

2009-02-16 @ 13:35:37
Postat av: Lillemor

Näe, huvvaligen! Tacka vet jag mjölk!

2009-02-16 @ 15:56:27
URL: http://lillemoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0