Sommar snart?

Jag.Vill.Ha.Sommar.Nu.



  

Jag och Jörgen träffades.
Mina systrar och jag tog en fantastisk tripp till Gbg.
Springsteen.
Vackra blommor och himmelskt goda jordgubbar hos världens underbaraste farmor.
Släktkalas i byn med vyn med alla mina härliga mostrar och kusiner.

Undrar vad den här sommaren kommer att ge?

Hoppas på:
Mycket tid med Jörgen och min familj.
Härlig Stockholmsvistelse.
Kanske en charter om den inte sparas till i höst.
Sol (både i form av den på himlen och den jag har här hemma).
Bad.
Jordgubbar.
Glass.
Skönlitterära böcker i massor.

Längtar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad härligt det låter med sommar.. Nu längar jag ju ännu mer än tidigare :)



Ja men då var det som jag trodde.. Tyckte att jag hade nå minne av att vi suttit i källaren i Nästasjö å lekt massor =)

2009-04-20 @ 22:20:12
Postat av: Fia

Åhh vad härligt det låter med sommar.. Nu längar jag ju ännu mer än tidigare :)



Ja men då var det som jag trodde.. Tyckte att jag hade nå minne av att vi suttit i källaren i Nästasjö å lekt massor =)

2009-04-20 @ 22:21:02
URL: http://fiabergqvist.blogspirit.com/
Postat av: Fia

Åhh vad härligt det låter med sommar.. Nu längar jag ju ännu mer än tidigare :)



Ja men då var det som jag trodde.. Tyckte att jag hade nå minne av att vi suttit i källaren i Nästasjö å lekt massor =)

2009-04-20 @ 22:22:39
URL: http://fiabergqvist.blogspirit.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0