Livebandet

På födelsedagspartajet som vi gästade igår fanns det ett liveband! De flesta i bandet var där som gäster under kvällen men sångaren dök upp lite senare. Och...han märktes. Först gick smågrabbarna i bandet runt och "soundchekade" lite, pillade på gitarrerna och basen och såg lite nervösa ut. Till slut kom då frontfiguren i bandet inglidande med tajta jeans, rocktischa och sliten skinnjacka med pins och bandmärken på. 

Jag tror faktiskt att han trodde att han var en rockstjärnegud.

Nu tror ni kanske att jag dissar bandet (ok då, sångaren) men det gör jag egentligen inte. De var faktiskt rätt bra och det var underhållande med livemusik på festen. Dock hade det inte gjort något om volymen sänkte lite, lite för när sångaren wailade och skrek som mest trodde jag trumhinnorna skulle åka.

Så här såg de ut, bandet utan namn:



 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Lillemor! Det är höga straff, så allvarliga att det inte kan nämnas här på bloggen, för de som inte kan skilja på Stöcksjö vs Stöcke.

Och vad gjorde du dessutom ev i mina krokar utan att skvallra, hade ju kunnat krypa i buskarna istället för att halv sova i soffan ;)

Hoppas ni hade en trevlig kväll iaf! Kram

2009-08-17 @ 20:37:23
Postat av: Jossan

P.s

Såg "rock stjärnan" på stan idag. Robbans kommentar var "-Där är den där liraren" hahaha!



Kram igen, D.s

2009-08-17 @ 20:39:11
Postat av: Anonym

Jag anade att jag skulle kunna få bannor av dig pga av Stöcke/Stöcksjö blundern. Men jag minns faktiskt inte vars det var! ;)



Ja, nog var det en lirare alltid! Hahaha!

2009-08-17 @ 22:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0