Semesterbilder

Nu när jag är tillbaka i Vilhelmina (snyft!) och har tillgång till min egen dator så tänkte jag bjussa på lite bilder från semestern. Det lär dock blir rätt egotrippade bilder eftersom jag inte tror att Jörgen vill figurera på bild här på bloggen så ni får stå ut med mig!



Ni tror kanske att Gröna Lunds läskigaste karusell är Insane eller Fritt fall men nej nej. Den absolut mest panikframkallande åkturen bjöd karusellen i bakgrunden på. Ja, det ser kanske ut som att det är en behaglig barnkarusell men jag tror att det är en dödsfälla! Ena stunden var jag livrädd att jag var för tung och kedjorna skulle gå av, i nästa stund började sittkorgen kränga fram och tillbaka helt okontrollerbart och karusellskötaren ropar: -Snurra inte på sätet. Snurra inte på kejdorna... Herregud, jag kunde inte göra något!

Observera att på kortet har jag inte åkt dödsmaskinen än utan är lyckligt ovetande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0