Drygmysig snö?

Igår och idag har det ju vräkt ned snö och om det inte vore för att jag kör 12 mil om dagen så hade jag jublat!

Men nu kör jag ju rätt mycket bil och tro mig, när det är jävulskt med snörök, du kör bil med tre andra människor som du inte känner än, du kan inte ha på helljuset för då blir du bländad och hypnotiserad av snön och dessutom hamnar bakom två puckon som inte kan köra bil så blir du lätt frusterad!

Vilken jäkla pärs det var både till och ifrån Bjurholm idag!

Som tur var hade jag i alla fall en mysig jobbdag. Idag såg jag på Ett päron till farsa firar jul med min kollega och SFIeleverna, käkade popcorn, ostkrokar och skumtomtar!


Kommentarer
Postat av: A-Sara

Kör försiktigt i snöovädret och snöyran. Har hänt mycket olyckor de senaste dagarna...fy också. Kram!

2009-12-16 @ 06:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0