Som ett under av effektivitet...

...så känner jag mig idag!

Har jobbat (flitigt som en myra), pluggat, fixat och donat och städat hela lägenheten (och inte bara dragit ett varv med dammsugarn utan faktiskt torkat golven också).

Tänk om alla dagar vore så här. Dvs inte så att man måste göra allt det här trista men att man faktiskt har energi nog för att göra det!

Nä, nu hoppas jag bara att mina snälla systrar berättar hur jag ändrar textstorleken här på bloggen, och lyckas lägga till en profilbild så blir jag riktigt nöjd!

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Lotta

www.designadinblogg.se



Å gå in på profil när du loggat in på bloggen, där lägger du in en bild!!

2009-01-26 @ 23:09:02
URL: http://lope.blogg.se/
Postat av: Lotta

Naprapaten sa att det troligtvis är en disk i min rygg som inte är som den ska, han har knäckt till idag, å just nu har jag rätt ont, men mera mörbultad ont än vad det brukar vara... Ska dit igen på fredag! Ev akupunktur och mera brytande då.. å framöver trodde han att jag skulle gjort en magnetröntgen på ryggen för att kolla hur dålig disken är, det finns en risk att den är skadad eftersom jag gått så länge med det här.. Känns väl si å så, jobbigt att det var en disk å inte bara en kota som låg snett.. Men jag hoppas han kan få till det!

2009-01-26 @ 23:33:36
URL: http://lope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0